lördag 17 mars 2012

Hej, för ett tag sedan var det kuddrea på Gruvgatan 13. Jag ville så gärna ta en titt, så jag släpade dit mina två barn. Och för en gång skull gick det ju fint, de hade ett bord med lego inne i tygrummet så dit sprang dottern och började genast konversera med tjejen som arbetade därinne. Sonen tyckte det var lugnt att sitta kvar i sin vagn. Så jag fick obegränsad tid att strosa omkring och titta på fina saker.

Jag kom hem med dessa två kuddar. Gillar mönstret mycket, har tittat på tyg med samma mönster tidigare men då i blått. Tänkte ha det som överdrag till en madrass/sittdyna till soffan på verandan. Vi får se, nu är jag i alla fall mycket nöjd med att ha ett par så fina kuddar. Med sin murrighet ger lite tyngd åt vardagrummet.

Dottern kom hem med en godisklubba, den fick hon av de trevliga tjejerna i butiken, de var mycket imponerade av hennes välvillighet att tillbringa tid i en inredningsbutik. Jag fick lov att ringa sambon direkt när vi satt oss i bilen, bara för att berätta vilka medgörliga barn jag hade med mig. Han var skeptisk till sanningshalten. :-)

Fotografier © Sommarfågel












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin