tisdag 17 mars 2009

Klockor

Hittade de här klockorna på Fridas gård och jag är helt övertygad om att jag behöver dom båda.
Så snygga! Precis vad jag har letat efter.

Just nu har vi två klockor som inte ens min käre sambo tycker att vi kan hänga upp på väggen.
Vi får köra dem till Röda Korset och hoppas på att de genererar lite pengar för någon behövande.



Vet inte hur många kartonger jag har åkt iväg med sedan flytten inleddes. Jag kan inte förstå hur det kommer sig att vi lyckats samla på oss så mycket genom åren. Mycket har kommit till sin rätt nu när vi äntligen har flyttat till hus. Men mycket som följt med i olika flyttkartonger från stad till stad är ju inte något som vi nu vill packa upp i drömhuset.


Måste kolla på hur stor den här klockan är. Ju större desto bättre!Den skulle få en så charmig touch om den är riktigt oversize. Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin