onsdag 16 maj 2012

Shopping


Jag har varit på shoppinghumör på sista tiden, en väninna har behövt hjälp med att införskaffa möbler och annan inredning. De har köpt nytt hus och ska nu ska sälja sitt gamla hus, renovering pågår för att höja värdet och komplettering på möbelfronten har behövts redan tidigare men nu gjorde de slag i saken. Så vackra saker de har köpt!

Jag har fått agera smakråd och moraliskt stöd. Det är riktigt roligt!

Önskar att jag hade lite extra pengar till möbler jag med, ca 3 200 kr som jag tror detta bord hos Gruvgatan 13 går för...

Men jag har i alla fall handlat slut på mitt presentkort hos härliga Ljusgåvan, de hade rea så pengarna räckte långt. 25 % på belysning och 40 % all inredning. De har så härlig personal där, det förhöjer shoppingupplevelsen!

Jag ska ta kort på mina inköp så snart jag får lite tid över, men inte blir det idag inte. För jag ska på intervju angående ett nytt jobb, så håll tummarna!!!


2 kommentarer:

  1. Vilket fint bord :)
    och jag håller tummarna!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Å vad skoj!! Jag håller tummarna så hårt jag bara kan.
    Ha det så bra.
    Kram Linn

    SvaraRadera

Blog Widget by LinkWithin