fredag 25 maj 2012

Inramning


Hej hallå! Jag kan bara säga att här behövs det sovas igen lite förlorad sömn, har hjälpt en vän göra i ordning deras hus inför försäljning. Nu har mäklaren tagit de sista bilderna och jag är trött...trött...trött...

Huset ser fantastiskt ut, deras ungar vill att de ska sälja det nya huset istället. :-) Tack för hjälpen Emma!

Men vi vuxna kan bara tänka på sömn!

Den här vackra klockan fick ligga lite nonchalant på en hylla i en sideboard. Tack Linn! :-)

Och jag tog mig äntligen för att rama om de här fina tavlorna. Härligt när man tar itu med de där uppgifterna som släpat efter så länge.

Men nu är det lite tomt här hemma utan alla fina föremål som jag lånat ut. Har dessutom lånat ut korgar för förvaring. Så nu är vårt hem i kaos! Vintermössor och vantar urtömda på golvet nu när sommaren äntligen kommit... Men det får jag ta itu med sen, nu ska jag söva bebis så jag får ta en tupplur själv. Sova sova säng säng...


Fotografier © Sommarfågel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin