torsdag 3 maj 2012

Barnkalas i det fria


I tisdags var vi på barnkalas, hos en familj vi precis lärt känna, det var riktigt kul. Föräldrarna hade verkligen skapat en trädgård som stimulerar barns fantasi. Det fanns en trädkoja och en badtunna i miniformat, se bild. En lian att svänga sig i och broar att balansera över en bäck. Det mesta i återvunnet material från deras gamla hus. Och en hängstol från Ikea, som nog brukar hängas upp i ett vardagsrum eller en veranda, men här satt den istället fast i långa rep som bundits högt upp i två björkar. Vilken sving!

Här på ena bilden ser ni deras fina flaggspel. Härligt att se det ute i naturen som börjar knoppas.

Men sen på kvällen fick jag ryggskott igen. Är väldigt trött på det, så nu måste jag införa nya rutiner för att undvika att det händer igen, stretching är ordet.

Idag fyller min sambo år, jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med något firande. Kanske får det vänta till helgen då jag förhoppningsvis kan röra mig bättre igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin