måndag 16 april 2012

Vintern hälsar på igen


På något konstigt sätt har vintern hittat tillbaka till oss. Snötäcket regnar säkert bort redan ikväll men det känns märkligt i alla fall. Vi har ju haft vår och varmt länge nu, gått och inväntat sommartider...
Och inte är vi många som fortfarande kör med vinterdäck, så här har det varit spännande tider trafikmässigt sett.

Jag är inte inspirerad att göra något kreativt nu. Är faktiskt inte inspirerad att göra något alls, väljer att gå i ide, hör av mig när våren återkommit. Ev. i morgon.

4 kommentarer:

  1. Kul att du hittat till min sida. Här var det mkt att läsa- du har bloggat länge. Fint hus ni har-intressant projekt, och i det vackra Dalarna. Lycka til fr Värmländska Mitt Egnaheml

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Måste säga att jag är imponerad av din målning av köksgolvet. Superfint!

      Radera
  2. Så fint du har det:)
    Önskar dig en kanonfin fredag och härlig helg!
    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma, helgen var härlig med ljuvligt Blocketfynd. Nu ska jag ta och surfa in lite på din sida, gillar dina lastpallshyllor!

      Radera

Blog Widget by LinkWithin