söndag 10 januari 2010

Skoförvaring


Om ni vill se ett vackert arkivskåp så ta en kik på den här fina bloggen:

Min lilla veranda.

Nog skulle jag kunna tänka mig att ha det fina skåpet den till skoförvaring i vår hall!


Den här fina korgen innehållande gamla örngott med spets och monogram har jag fått av min snälla mamma. Snabbt kom örngotten i bruk, de är ju så vackra att smycka rum med.
Och korgen den är överfull med inrednings- och Gör det själv-tidningar.
Måste nog göra en rensning snart. Har de senast månaderna varit så upptagen med att rensa ut kläder att jag nog förbisett andra saker som belamrar vårt hus. Men idag lyser solen och det är inte mer än -20°, så vi ger nog oss ut i friska luften idag. Inomhussysslorna kan vänta till en annan dag.





© Sommarfågel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin