måndag 23 januari 2012

Vävda mattor







Dom vävda mattorna i den här frukostmatsalen är ju så snygga. Bilderna är lånade från mäklarfirman Magnusson Mäkleri. De har ute för försäljning en gård där det bedrivs bed and breakfast. Vissa av rummen är så läckert inredda, dock är inte uthyrningrummen favoriter utan snarare delar av receptionen samt sovalkoverna i allrummet.



Hemma hos mig är det här favoritmattan, dels för att jag fått den av en favorit och dels för att den är vävd i så härliga nyanser, de ger ett mjukt intryck. Jag har den nedanför min säng. Numera ligger den kvar där när jag sätter ner fötterna på morgonen. Innan vi gjorde i ordning vårat sovrum sov vi istället i ett av de mindre rummen, där har vi slipat och lackat golvet. Det i kombination med den runda trasmattans många fördelar gjorde den till ett utmärkt surfredskap åt en katt modell mindre. Jag fick krypa in under sängen och hämta mattan varje dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin