söndag 22 maj 2011

Tavlor

Nu har det börjat dyka upp tavlor i ett utav rummen i huset, jag har förbarmat mig över vardagsrummets väggar nämligen. Har länge letat efter fina motiv, och jag har hittat flera, men de har liksom inte hoppat in i några ramar ännu. Men så hittade jag dessa på Gruvgatan 13 i Falun. Precis vad jag tänkt mig, och de var redan inramade och klara. Så nöjd!



© Sommarfågel

Nu kan jag invänta inspirationen för att rama in resten av motiven senare. Har mer och mer känt att det blir bäst om man gör så. Bäst resultat och roligast. Det är så mycket man gör ändå för att man måste, inredning borde reserveras till dagar med inspiration och lust. Men det är lätt att säga så nu, när det är inte längre är ett hus i totalt byggkaos, där man kämpade för att få till en liten vrå som såg upplyftande och rogivande ut. Nu inbillar jag mig att det på flera platser i huset går att se hur vi vill ha det...någon gång inom ganska snar framtid.

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin