fredag 28 augusti 2009

Vackra ben


Jag håller på att redigera fotografier som jag tagit på min kusin, hon hoppade över att bli fotograferad när hon tog studenten i våras men nu så tog vi igen det i efterhand.

Medan jag fotograferade la jag märke till något som jag inte tänkt på förrut;
denna vackra flicka har också de vackraste benen!



© Sommarfågel


Utöver benen på bilden ovan så måste jag säga att det är så snyggt när man låter trä bli väderbitet och grått, min sambo gillar tryckimpregnerat trä i brun färg så jag kan glömma att få en sån här fin grå trapp hos oss.

Men jag kan nog se fram emot en sådan här fin brun trappa i framtiden! Bilden är tagen hos en annan av mina kusiner, han med det fina nybyggda huset.



© Sommarfågel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin