söndag 17 maj 2009

Glädjespridande blommor

Idag har vi spenderat dagen utomhus, i en fruktträdgård vid en gammal bergsmansgård. Vädret var underbart och dottern sprang omkring och undersökte naturen, medan vi vuxna latade oss på picknickfilten.
Det tar dock på krafterna att bryta vanor och inte renovera hus, så både jag och dottern somnade i bilen på väg hem. Min oförmåga att hålla mig vaken i bilen är vida känd, men det är inte varje dag man ligger i baksätet i bilen och sover när sambon är inne och handlar på CityGross.
Men va skönt det är att få stjäla en tupplur när man är riktigt trött.

Här nedan ser ni överkast från Ikea som jag tycker skulle passa fint som picknickfilt.
Det får bli en tur till Ikea framöver ser jag.


© Ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Widget by LinkWithin